Zamknij
a) zarządzanie, utrzymywanie i rozwój: sprzętu komputerowego, serwerów, oprogramowania, łączności telefonicznej, dostępu do sieci transmisji danych i głosu, usług sieciowych; b) zarządzanie, utrzymanie i rozwój lokalnej sieci komputerowej (LAN) obejmujące okablowanie strukturalne budynków urzędu oraz urządzenia aktywne zapewniające prawidłowe funkcjonowanie sieci; c) zapewnienie funkcjonowania urządzeń telekomunikacyjnych oraz łączy z operatorami telekomunikacyjnymi; d) administrowanie serwerami w zakresie systemów operacyjnych; e) zarządzanie dostępem do Internetu; f) przygotowywanie i utrzymywanie dokumentacji dotyczącej infrastruktury teleinformatycznej; g) zapewnienie bezpiecznego i prawidłowego tworzenia kopii bezpieczeństwa i kopii archiwalnych serwerowych systemów teleinformatycznych urzędu; h) zapewnienie ciągłości pracy systemów teleinformatycznych; i) planowanie i prowadzenie nadzoru merytorycznego nad inwestycjami z zakresu infrastruktury teleinformatycznej dla potrzeb urzędu; j) pomoc w zakresie posiadanych kompetencji użytkownikom systemu teleinformatycznego oraz organizowanie szkoleń wykonywanych przez firmy zewnętrzne w zakresie eksploatacji systemu teleinformatycznego; k) nadzorowanie sprzętu komputerowego; l) nadzorowanie eksploatowanego oprogramowania; m) monitorowanie stanu bezpieczeństwa systemu teleinformatycznego; n) wykonywanie innych zadań zleconych przez bezpośredniego przełożonego; o) przestrzeganie postanowień, obowiązujących w Urzędzie
StPr/25/0668
data rozpoczęcia pracy od 01.10.2025
wynagrodzenie od od 5 040 do 9 700 PLN

Coroczne naliczanie podatku od nieruchomości, podatku rolnego i leśnego od osób fizycznych, wykonywanie decyzji dotyczących wymiaru podatku od nieruchomości, analizowanie i opiniowanie podań w sprawach odraczania, rozkładania na raty lub umarzania podatków od nieruchomości, rolnego, leśnego, analizowanie i opiniowanie odwołań, skarg i zażaleń w sparwach wymiaru podatków od nieruchomości, prowadzenie kontroli podatków na ternie, prowadzenie czynności sprawdzających w zakresie prawidłowości złożonych deklaracjii informacji podatkowych ze stanem osób fizycznych, prowadzenie kontroli opodatkowania podatników na podsatwie informacji ze Starostwa Powiatowego i Wydziałów merytorycznych, przeprowadzenie kontroli opodatkowania podatników na podstawie systemów informatycznych, analiza podatników i ich weryfikacja z odpowiednimi wydziałami i instucjami, podejmowanie działań w celu objęcia wszystkich właścicieli nieruchomości na terenie Gminy, zobowiązanych do wnoszenia podatków lokalnych, gromadzenie materiału dowodowego w zakreaie podatku od nieruchomości oraz wykorzystanie go do celow postępowań podatkowych, sporzadzanie sprawozdań o dochodach Gminy (kwartalnych, półrocznych i rocznych), oraz danych do sprawozdania z wykonania budżetu Gminy, prowadzenie dokumentacji związanej z ustaleniem wymiaru podatku rolnego i leśnego oraz kontrola w tym zakresie, przygotowanie decyzji o umorzeniu, rozłożeniu na raty lub odroczeniu terminu płatności podatków: od nieruchomości rolnego i leśnego, sporządzanie informacji do sprawozdania z wykonania budżetu Gminy, przygotowanie materiału dowodowego w sprawach odwoławczych do Samorządowego Kolegium Odwolawczego, przygotowywanie materiałów dotyczących podatków od spadków darowizn, karty podatkowej, podatku od czynności cywilnoprawnych celem wyrażenia opinni przez Prezydenta.
StPr/25/0667
data rozpoczęcia pracy od 01.11.2025
wynagrodzenie od od 5 040 do 8 700 PLN

- pomaganie dzieciom w czynnościach samoobsługowych oraz higieniczno-sanitarnych (np. mycie, przewijanie itp.) - nadzorowanie dzieci podczas odpoczynku, - opiekowanie się dziećmi podczas zabaw i spacerów, - wykonywanie czynności przygotowawczych do zabaw i zajęć oraz pomaganie dzieciom pod kier. nauczyciela w czasie ich przeprowadzania, - porządkowanie zabawek i pomocy dydaktycznych;
StPr/25/0660
data rozpoczęcia pracy od 01.09.2025
wynagrodzenie od 2 755,10 PLN

- nawiązanie komunikacji i więzi uczuciowej z dziećmi powierzonymi pod opiekę, - prowadzenie zabaw ogólnorozwojowych, doskonalenie sprawności manualnej i motorycznej, organizacja spacerów i zabaw, - wypracowywanie społeczno-pożytecznych oraz higienicznych przyzwyczajeń i nawyków, - kształtowanie aktywności i samodzielności w czynnościach codziennych i zabawach, - dbanie o higienę (mycie, przewijanie itp.) czystość otoczenia, bezpieczeństwa oraz zaspokojenie potrzeb żywieniowych dziecka, - zapobieganie chorobom;
StPr/25/0663
data rozpoczęcia pracy od 01.09.2025
wynagrodzenie od 2 755,10 PLN

- przyjmowanie korespondencji, - segregacja pism, szycie akt, - obsługa urządzeń biurowych, - przyjmowanie petentów, - sporządzanie projektów pism, wysyłka korespondencji;
StPr/25/0642
data rozpoczęcia pracy od 01.08.2025
wynagrodzenie od 2 755,10 PLN

dostawa materiałów budowlanych do klienta
StPr/25/0634
data rozpoczęcia pracy od 01.08.2025
wynagrodzenie od od 6 000 PLN

Sprzedaż, obsługa klienta.
StPr/25/0636
data rozpoczęcia pracy od 01.08.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

- bieżąca obsługa klientów Punktu Informacyjnego Starostwa Powiatowego, m.in.: udzielanie informacji, odbieranie telefonów, rozdzielanie korespondencji, przyjmowanie i otwieranie przesyłek, praca w systemie SIDAS elektroniczny obieg dokumentów, - obsługa korespondencji wychodzącej urzędu;
StPr/25/0632
data rozpoczęcia pracy od 21.07.2025
wynagrodzenie od 2 755,10 PLN

1. Wykonywanie drobnych napraw i bieżących remontów obiektów SCK i ich wyposażenia. 2. Realizacja prac techniczno – porządkowych wewnątrz i na zewnątrz obiektów. 3. Techniczne wsparcie działalności wszystkich działów SCK. 4. Pomoc przy organizacji wydarzeń kulturalnych i wystaw. 5. Dokonywanie zaopatrzenia w potrzebne artykuły. 6. Dbanie o dobry wizerunek instytucji. 7. Współpraca z wszystkimi komórkami organizacyjnymi SCK. 8. Realizacja innych zadań zleconych przez przełożonego wynikających ze statutu instytucji.
StPr/25/0635
data rozpoczęcia pracy od 01.09.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

- zapoznanie się z realizacją zadań działu rehabilitacji społecznej osób niepełnosprawnych, - obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej, - obsługa interesantów, - udzielanie informacji, - przyjmowanie wniosków, wprowadzanie wniosków do rejestrów oraz systemu obsługi wsparcia, - archiwizowanie dokumentacji działu, - wykonywanie innych prac biurowych z zakresu zadań PCPR zleconych przez Dyrektora jednostki.
StPr/25/0614
data rozpoczęcia pracy od 21.07.2025
wynagrodzenie od 2 755,10 PLN