Zamknij

Czy jestem w dobrym salonie fryzjerskim?

00:00, 29.10.2021 artykuł sponsorowany
Skomentuj

Masz bardzo długie włosy, które zapuszczasz od dziecka. Końcówki umiałaś sobie podciąć sama, więc nie uważałaś za konieczne udawać się do profesjonalnego fryzjera w Katowicach. Chciałabyś jednak spróbować diametralnie zmienić swoją fryzurę, a do tego potrzebny jest już specjalista. Po czym poznać, że konkretny salon fryzjerski się sprawdzi?

Szybkie spojrzenie na pomieszczenie

Zwróć uwagę na wygląd salonu, gdy przyjdziesz zarezerwować sobie termin strzyżenia. Nie są tu tak bardzo istotne elementy aranżacji, co bardziej sposób prowadzenia stanowisk pracy. Przyjrzyj się więc czy po podłodze nie zbierają się kołduny włosów, na półkach nie ma kurzu i czy akcesoria, takie jak nożyczki i grzebienie, mają swoje miejsce w czystych szufladkach. Czasem szybki rzut oka wystarczy, by stwierdzić, że salon niekoniecznie przejmuje się podstawowymi zasadami higieny.

Rozmowa z fryzjerem

Bardzo ważny element współpracy jest nić porozumienia z osobą, która będzie cię strzygła. Absolutnie każdy powinien zadać ci podstawowe pytania, np. Jak pielęgnuje Pani włosy? Czy ma Pani problemy skórne (alergie, nadwrażliwość na wybrane kosmetyki)? Ile czasu codziennie poświęca Pani na pielęgnację? W jakich kolorach dobrze się Pani czuje? Wszystkie powinny zostać zadane jeszcze zanim włosy zostaną umyte. Każdy profesjonalny fryzjer z Wrocławia, Warszawy czy Gdyni ci to powie.

Przetestuj swojego fryzjera

Dobrym sprawdzianem dla fryzjera może być pytanie o drastyczną zmianę koloru Twoich włosów, np. z głębokiej czerni na platynowy blond. Każdy szanujący się fachowiec branży fryzjerskiej powie, że takiej zmiany nie można dokonać „na raz”. Ba, nawet rozłożenie jej na kilka farbowań może poważnie uszkodzić strukturę włosów. Profesjonalista spokojnie wytłumaczy ci, że taka decyzja nie jest najlepsza w każdym przypadku i zaproponuje inne rozwiązania, korzystne dla zdrowia Twojej czupryny.

Sprawdź Orły Fryzjerstwa

Ideą rankingów jest porównywanie ze sobą różnych usług lub produktów. Rzadko który jednak bierze pod uwagę setki i tysiące ocen klientów, które w Internecie wyrazili o salonach fryzjerskich ich klienci. Takim podejściem do sprawy charakteryzuje się plebiscyt Orły Fryzjerstwa. Przy użyciu skomplikowanego algorytmu gromadzi oceny liczbowe z Google Maps, Facebook, Cylex, PKT czy Zumi i obliczoną z nich średnią, porównuje przedsiębiorców. W każdym mieście co roku wyłaniana jest najlepsza trójka firm. Plebiscyt odbywa się też w innych branżach, znajdziesz z nim m.in. najlepszą piekarnię, szklarza, aptekę czy firmę remontową.

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%