Zamknij

Czy udział w plebiscycie Orły Motoryzacji opłaci się przedsiębiorcy?

14:27, 28.08.2020 artykuł sponsorowany Aktualizacja: 14:27, 28.08.2020

Warsztaty samochodowe od zawsze utrzymywały swoją renomę dzięki opiniom klientów. Wystarczyło, że jeden z właścicieli pojazdów wyraził się niepochlebnie o jakości świadczonych przez mechanika z Krakowa usług, a zła fama szła niepohamowanie przez całe miasto. Obecnie, większą wagę od miejskich legend mają opinie wyrażane poprzez serwisy internetowe. Jak więc fakt ten przełożyć na sukces w branży?

Słowo czy ocena?

Wraz ze zmianą środka komunikacji międzyludzkiej, przewartościowała się również forma jej wyrażania. Komentarze i długie notki słowne zniechęcają czytelników. Nikomu nie chce się analizować setek znaków, kiedy mogą po prostu spojrzeć na liczbę. Jest ona szybkim wyznacznikiem wartości przedmiotu lub firmy. Niejednokrotnie trafia ona do nas mimochodem, gdy przeglądamy Facebooka lub wyniki wyszukiwań w Google Maps. Jest to ważny nośnik informacji, który w swoim plebiscycie wykorzystują Orły Motoryzacji.

Orły Motoryzacji – jak wybieramy najlepszych

Orły Motoryzacji to plebiscyt, w którym głos ma każdy internauta. Salony samochodowe, serwisy, warsztaty i mechanicy są konfrontowani na podstawie ocen wystawianych w serwisach typu Zumi, Google Maps, Dobrymechanik czy Facebook. Wszystkie wyrażone w ten sposób opinie zostają zliczone oraz podstawione do matematycznego wzoru. Firma, której uda się uzyskać w wyniku tego działania nie mniej niż 8 pkt z 10 - zostaje laureatem konkursu. Niezbywalnym prawem wyróżnionych jest wpisanie danych przedsiębiorstwa do zestawienia na stronie organizatora (https://www.orlymotoryzacji.pl/) oraz możliwość uzyskania zestawu materiałów marketingowych do promocji własnej.

Co daje plebiscyt Orły Motoryzacji

W każdym mieście Polski wybierani są najlepsi ze wszystkich przedsiębiorców branży. Fakt ten pozwala nie tylko odkryć jak oceniają nas klienci, ale również jak wypadamy na tle innych warsztatów samochodowych na danym terytorium (miejskim lub powiatowym). W jednej części Polski wynik 8.0 może być rewelacyjny, w innych mogą dominować dziesiątki. To sprawia, że zapracowany przedsiębiorca wie w jakim kierunku zmierza jego firma. Wygrana w plebiscycie to oczywiście darmowa reklama serwisu lub salonu samochodowego w Bydgoszczy. W dodatku, jest to marketing pozytywny, w którym w rzetelny sposób określone jest, że jesteśmy jedną z najlepszych firm w mieście.

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
0%