Vollmart - nowa polska sieć sklepów w formacie tzw. hard dyskontu rozpoczyna swoją działalność. Już 24 lutego sieć otworzy swój pierwszy sklep. Ile ich powstanie i co to oznacza dla rynku?
Vollmart pozycjonuje się jako polska sieć nowoczesnych hard dyskontów i promuje się hasłem "Vollmart - pełen okazji". Na czym polega idea hard dyskontu?
To model sklepu o surowym wystroju przypominający hurtownię. Może to oznaczać dla klientów pobieranie towaru nie z półek, a bezpośrednio z palet.
W tym przypadku chodzi o zapewnienie klientom najkorzystniejszych cen poprzez optymalizację procesów handlowych, rezygnację ze zbędnego wyposażenia i reklam.
Zgodnie z zapowiedzi sieci w sklepie będzie można znaleźć 1200 produktów. Dostępne mają tam być produkty spożywcze, kosmetyczne, a także chemia gospodarcza i przemysłowa.
Każdy z nich ma być tańszy od swoich odpowiedników w innych placówkach handlowych. Różnica ma wynieść przynajmniej 20 procent.
Pierwszy taki sklep zostanie otwarty w Siedlcach.
Firma planuje rozwój sieci w całej Polsce. Szukając odpowiednich lokalizacji podaje konkretne wymagania. Jak podaje serwis wiadomoscihandlowe.pl, Vollmart chce otwierać sklepy w miejscowościach liczących minimum 50 tys. mieszkańców, w pobliżu ruchliwych dróg publicznych.
Nie jest to pierwsza próba zaistnienia sieci handlowej w formule hard dyskontu. W ubiegłym roku w Częstochowie otwarta została rosyjska sieć Mere.
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz