Zamknij

Rowerowi pasjonaci ze Starogardu potrzebują wsparcia !

15:16, 10.04.2019 M.W Aktualizacja: 15:22, 10.04.2019
Skomentuj Michał Ebertowski Michał Ebertowski

Dołożyć swoją cegiełkę można na stronie -  www.zrzutka.pl/37fcys

Witam wszystkich serdecznie.

Nazywam się Michał Ebertowski i jestem ze Starogardu Gdańskiego. Wraz z moim przyjacielem Kamilem Komorowskim od dziecka pasjonujemy się wieloma dziedzinami sportu. 4 lata temu ta wspólna pasja oraz zamiłowanie do sportu nas połączyła i bardzo się zaprzyjaźniliśmy. Wspólnie ukończyliśmy niejeden triathlon ,maraton, biegi na różnych dystansach, morsujemy , chodzimy na siłownię,w 2017r ukończyliśmy wszystkie runmageddony i zdobyliśmy tytuł weterana, ale NAJWAŻNIEJSZE dla nas są wyprawy rowerowe i ten temat właśnie pragnę poruszyć , a zarazem prosić Was o wsparcie na tyle ile będzie to możliwe. Marzymy o tym, by zwiedzić jak najwięcej miejsc na świecie na rowerach szosowych.W każdej wolnej chwili organizujemy sobie jakąś wyprawę . Mamy na koncie np 3-dniowe wyprawy do Karpacza (546km), czy Zakopanego(700km).

20 Czerwca(Boże Ciało) wyruszamy na wyprawę marzeń, która będzie liczyła ok 4200 km. Wyjazd będzie ze Starogardu Gdańskiego przez całą Polskę aż do Szklarskiej Poręby. Później będą Czechy m.in. Praga i Czeskie Budziejowice. Austriacki Linz oraz Liezen , stolica Słoweni Lublana , następnie w kierunku morza do miejscowości Triest . Kolejne punkty to Włochy,a w nich m. in. : Wenecja, Werona , Mediolan. Planujemy również wjechać do miejscowości Genua i stamtąd kierować się do Francji m.in. przez Niceę , Saint-Tropez , Monaco-Ville, Marsylię ,Montpellier. Po Francji przyjdzie czas na Hiszpanię a w niej : Lloret de Mar, Badalona, Barcelona,Saragossa, Madryt ,Salamanka, Porto. Celem naszej podróży jest Stolica portugalii Lizbona.

Cała wyprawa zajmie nam około 5 tygodni. Wraz z Kamilem zaplanowaliśmy , że tam gdzie dojedziemy i znajdziemy nocleg tam przenocujemy. Na wszelki wypadek bierzemy ze sobą namiot. Przez całą wyprawę będzie nam towarzyszyła kamerka Go-Pro dzięki której po powrocie będziemy mogli zrobić filmik z naszej wyprawy i się nim z Wami podzielić.

Powrót zaplanowaliśmy samolotem.

Obaj z Kamilem doświadczyliśmy ogromnego wsparcia ze strony rodziny , przyjaciół oraz nieznanych nam osób, które chcą nam pomóc spełnić nasze marzenie. Jak wszyscy się pewnie domyślają ta wyprawa niesie za sobą ogromne koszta dlatego zwracamy się z prośbą o wsparcie finansowe. Jakakolwiek kwota będzie przydatna, na ile każdego stać i chce nam pomóc . Mamy nadzieję , że nie przejdziecie obojętnie obok naszej prośby i dołożycie swoją cegiełkę do wyprawy marzeń, która dzięki temu będzie naszym wspólnym sukcesem. Połączył Nas sport i te kilometry Razem .

Z poważaniem Michał Ebertowski, Kamil Komorowski.

(M.W)

Co sądzisz na ten temat?