Zamknij
Wykonywanie czynności procesu inwestycyjnego z zakresu inwestycji kubaturowych i infrastrukturalnych, pozyskiwanie stosownych decyzji administracyjnych, pozyskiwanie oraz przygotowywanie terenu pod inwestycje, przygotowywanie dokumentacji projektowych, przeprowadzanie postępowań z zakresu zamówień publicznych w celu wyłonienia wykonawców, nadzór nad realizacją inwestycji: przekazanie placu budowy, bieżący nadzów nad realizacją, roliczanie finansowe, przeprowadzanie odbiorów, uzyskiwanie pozwoleń na użytkowanie, eksploatacja inwestucji - odbiory gwarancyjne, udział w przeglądach gwarancyjnych i pogwaranacyjnych inwestycji, prowadzenie remontów i rozbiórek budynków będących w zasobach Gminy Miejskiej, udział w komisji przejmującej mienie komunalne, prowadzenie zadań określonych odrębnymi przepisami wewnętrznymi z zakresu ewidencji środków trwałych w odniesieniu do prowadzonych inwestycji, przygotowywanie dokumentów OT i PT w ramach międzywydziałowych konsultacji, przygotowywanie propozycji do planów budżetowych, współpraca z Wydziałem Inicjaty w Gospodarczych przy sporządzaniu wniosków o dofinansowanie inwestycji i przy rozliczaniu inwestycji,obsługa systemu Ratusz zzakresie programów: RISS, SIDAS, GRU, EWID, przygotowywanie korenspondencji należącej do zakresu działań Wydziału.
StPr/25/0934
data rozpoczęcia pracy od 15.11.2025
wynagrodzenie od od 4 840 do 8 050 PLN

1)Nadzorowanie i koordynowanie pracy wydziału w zakresie komunikacji publicznej i zarządzania drogami gminnymi, zieleni miejskiej, utrzymania czystości w mieście, kanalizacji deszczowej i urządzeń melioracyjnych, oświetlenia i kanałów technologicznych, 2)Nadzór nad prawidłowym zimowym i letnim utrzymaniem dróg gminnych i przestrzeni publicznych jak parki, skwery, deptaki, zieleńce, place zabaw, 3) Nadzór nad przygotowaniem i realizacją inwestycji miejskich, 4)Nadzór nad pracą Wydziału Techniczno-Inwestycyjnego, 5) Sprawdzanie i podpisywanie postanowień i decyzji administracyjnych, 6) Podpisywanie korespondencji należącej do zakresu działania Wydziału 7)Koordynacja współpracy z zarządcami dróg krajowych, wojewódzkich i powiatowych na terenie Gminy Miejskiej, 8) Kontrola wydatków budżetowych związanych z zakresem działania Wydziału pod względem merytorycznym, legalności, celowości i gospodarności, 9)Przechowywanie zapisów SZJ 10)Wykonywanie innych zadań zleconych przez pracodawcę lub bezpośredniego przełożonego, 11) Przestrzeganie postanowień obowiązujących w Urzędzie regulaminów, instrukcji wewnętrznych i zarządzeń Prezydenta Miasta
StPr/25/0932
data rozpoczęcia pracy od 05.12.2025
wynagrodzenie od od 5 250 do 10 300 PLN

Realizacja bieżących zadań Wydziału związanych z: utrzymaniem kanalizacji deszczowej w pasach dróg gminy miejskiej, utrzymaniem drenaży i rowów melioracyjnych-odwodnieniowych gminy miejskiej, utrzymaniem dróg gminnych, prowadzeniem ewidencji kanalizacji deszczowej, melioracji, dróg gminnych i obiektów mostowych, przyjmowanie zgłoszeń od petentów dot. spraw wymienionych w powyżej, sprawdzanie zgłoszeń i podjęcie działań mających na celu wyeliminowanie zagrożeń i nieprawidłowości, przeprowadzanie postępowań z zakresu zamówień publicznych w celu wyłonienia wykonawców realizujących powyższe czynności, nadzór nad realizacją prac tj. kontrolowanie w terenie wykonania zleceń, odbiory zleconych prac i rozliczenia wykonawców, wykonywanie zadań wynikających z zawartych porozumień z innymi jednostkami samorządu, przygotowywanie sprawozdań i zestawień niezbędnych w współpracy z GDDKiA, PKP i PGW WODY POLSKIE m.in. dot. danych o sieci dróg publicznych na koniec roku poprzedniego w terminie do końca I kwartału, zapewnienia widoczności w obrębie przejazdów kolejowych, pomiarów natężenia ruchu na przejazdach kolejowych i drogach gminnych, sprawozdawczość do PGW WODY POLSKIE etc., przygotowywanie propozycji do planów budżetowych, obsługa systemu Ratusz w zakresie programów m.in. SIDAS, GRU, EWID.
StPr/25/0935
data rozpoczęcia pracy od 15.11.2025
wynagrodzenie od od 4 840 do 8 050 PLN

- prowadzenie regionalnego sekretariatu, - przygotowanie i protokołowanie spotkań, - prowadzenie różnych rodzajów ewidencji, prowadzenie korespondencji, - obsługa urządzeń biurowych oraz biurowych programów komputerowych;
StPr/25/0926
data rozpoczęcia pracy od 20.10.2025
wynagrodzenie od 2 755,10 PLN

- pozyskiwanie nowych klientów, - dobór środków transportu do rodzaju i ilości ładunku, - wycena kosztów frachtu, - poszukiwanie odpowiednich środków transportu spełniających potrzebyy klienta;
StPr/25/0925
data rozpoczęcia pracy od 20.10.2025
wynagrodzenie od 2 755,10 PLN

Prowadzenie zajęć obowiązkowych w grupie przedszkolnej w wymiarze 25h/tydz.
StPr/25/0920
data rozpoczęcia pracy od 13.10.2025
wynagrodzenie od od 5 600 PLN

- obsługa klienta w sklepie stacjonarnym i online, - wykładanie i metkowanie towaru, - przygotowywanie zamówień internetowych, - obsługa kasy fiskalnej i terminala, - dbanie o porządek i estetykę sklepu, - wykonywanie bieżących zadań zleconych przez opiekuna stażu;
StPr/25/0921
data rozpoczęcia pracy od 20.10.2025
wynagrodzenie od 2 755,10 PLN

- przeszkolenie z zakresu BHP i p.poż, - zapoznanie z obowiązującym regulaminem pracy, obiegiem dokumentacji oraz KPA, - obsługa sprzętu biurowego, - archiwizacja dokumentów, - pomoc podczas przyjmowania wniosków oraz pomoc w zakresie czynności związanych z przyjmowaniem i dystrybucją korespondencji;
StPr/25/0907
data rozpoczęcia pracy od 20.10.2025
wynagrodzenie od 2 755,10 PLN

- przygotowywanie zleceń produkcyjnych, - współpraca z podwykonawcami i dostawcami, - poszukiwanie kooperantów, - wysyłanie zapytań do kooperantów oraz przygotowywanie zamówień, - monitorowanie terminów dostaw, - kontrola realizacji zleceń pod kątem zgodności z zamówieniem;
StPr/25/0906
data rozpoczęcia pracy od 20.10.2025
wynagrodzenie od 2 755,10 PLN

- sprawowanie opieki nad grupą dzieci w wueku od 0-3 lat, - organizacja zajęć i zabaw wspomagających rozwój psychoruchowy dzieci, - pomoc w czynnościach higienicznych, - utrzymywanie czynności i porządku w salach itp., - pomoc w organizacji spacerów, - dbanie o bezpieczeństwo;
StPr/25/0898
data rozpoczęcia pracy od 13.10.2025
wynagrodzenie od 2 755,10 PLN