Zamknij

Pozostali pracownicy obsługi biurowej - stażysta

Nr oferty: StPr/25/0673Dodane przez: kontakt przez PUP

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Starogard Gdański, powiat: starogardzki, woj: pomorskie
: prace biurowe związane z funkcjonowaniem sekretariatów, protokołowanie na rozprawch i obsługwanie systemów informatycznych, sporządzanie pism, rozpisywanie terminów rozpraw, zszywanie akt, obsługa urządzeń biurowych tj. komputera, kserokopiarki, niszczarek centrali telefonicznej;
Rodzaj umowy: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 01.08.2025
: 2 755,10 PLN
System wynagradzania:
Dane pracodawcy:
Pracodawca: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Adres: Kanałowa 3, 83-200 Starogard Gdański, powiat: starogardzki, woj: pomorskie
Osoba do kontaktu: Justyna Wądołowska
Numer telefonu: 585625622
E-mail: [email protected]
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: skierowanie
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
Wprowadzenie i kontrola dokumentów księgowych, ewidencja transakcji własnych, rozliczanie obrotów, przygotowanie raportów finansowych, obsługa podatków.
StPr/25/0685
data rozpoczęcia pracy od 01.08.2025
wynagrodzenie od od 5 000 do 9 000 PLN

- wykonywanie prac administracyjno-biurowych, - obsługa urządzeń techniki biurowej, - prowadzenie dokumentacji zwązanej ze szkoleniem pracowników młodocianych w zakładach rzemieślniczych zrzeszonych w Cechu, - rozliczanie wniosków o dokonanie refundacji, - przyjmowanie interesantów;
StPr/25/0682
data rozpoczęcia pracy od 01.09.2025
wynagrodzenie od 2 755,10 PLN

- przygotowywanie zleceń produkcyjnych, - współpraca z podwykonawcami i dostawcami, - poszukiwanie kooperantów, - wysyłanie zapytań do kooperantów oraz przygotowywanie zamówień, - monitorowanie terminów dostaw, - kontrola realizacji zleceń pod kątem zgodności z zamówieniem;
StPr/25/0680
data rozpoczęcia pracy od 04.08.2025
wynagrodzenie od 2 755,10 PLN

a) zarządzanie, utrzymywanie i rozwój: sprzętu komputerowego, serwerów, oprogramowania, łączności telefonicznej, dostępu do sieci transmisji danych i głosu, usług sieciowych; b) zarządzanie, utrzymanie i rozwój lokalnej sieci komputerowej (LAN) obejmujące okablowanie strukturalne budynków urzędu oraz urządzenia aktywne zapewniające prawidłowe funkcjonowanie sieci; c) zapewnienie funkcjonowania urządzeń telekomunikacyjnych oraz łączy z operatorami telekomunikacyjnymi; d) administrowanie serwerami w zakresie systemów operacyjnych; e) zarządzanie dostępem do Internetu; f) przygotowywanie i utrzymywanie dokumentacji dotyczącej infrastruktury teleinformatycznej; g) zapewnienie bezpiecznego i prawidłowego tworzenia kopii bezpieczeństwa i kopii archiwalnych serwerowych systemów teleinformatycznych urzędu; h) zapewnienie ciągłości pracy systemów teleinformatycznych; i) planowanie i prowadzenie nadzoru merytorycznego nad inwestycjami z zakresu infrastruktury teleinformatycznej dla potrzeb urzędu; j) pomoc w zakresie posiadanych kompetencji użytkownikom systemu teleinformatycznego oraz organizowanie szkoleń wykonywanych przez firmy zewnętrzne w zakresie eksploatacji systemu teleinformatycznego; k) nadzorowanie sprzętu komputerowego; l) nadzorowanie eksploatowanego oprogramowania; m) monitorowanie stanu bezpieczeństwa systemu teleinformatycznego; n) wykonywanie innych zadań zleconych przez bezpośredniego przełożonego; o) przestrzeganie postanowień, obowiązujących w Urzędzie
StPr/25/0668
data rozpoczęcia pracy od 01.10.2025
wynagrodzenie od od 5 040 do 9 700 PLN

prace biurowe związane z funkcjonowaniem sekretariatów, protokołowanie na rozprawch i obsługwanie systemów informatycznych, sporządzanie pism, rozpisywanie terminów rozpraw, zszywanie akt, obsługa urządzeń biurowych tj. komputera, kserokopiarki, niszczarek centrali telefonicznej;
StPr/25/0673
data rozpoczęcia pracy od 01.08.2025
wynagrodzenie od 2 755,10 PLN

Coroczne naliczanie podatku od nieruchomości, podatku rolnego i leśnego od osób fizycznych, wykonywanie decyzji dotyczących wymiaru podatku od nieruchomości, analizowanie i opiniowanie podań w sprawach odraczania, rozkładania na raty lub umarzania podatków od nieruchomości, rolnego, leśnego, analizowanie i opiniowanie odwołań, skarg i zażaleń w sparwach wymiaru podatków od nieruchomości, prowadzenie kontroli podatków na ternie, prowadzenie czynności sprawdzających w zakresie prawidłowości złożonych deklaracjii informacji podatkowych ze stanem osób fizycznych, prowadzenie kontroli opodatkowania podatników na podsatwie informacji ze Starostwa Powiatowego i Wydziałów merytorycznych, przeprowadzenie kontroli opodatkowania podatników na podstawie systemów informatycznych, analiza podatników i ich weryfikacja z odpowiednimi wydziałami i instucjami, podejmowanie działań w celu objęcia wszystkich właścicieli nieruchomości na terenie Gminy, zobowiązanych do wnoszenia podatków lokalnych, gromadzenie materiału dowodowego w zakreaie podatku od nieruchomości oraz wykorzystanie go do celow postępowań podatkowych, sporzadzanie sprawozdań o dochodach Gminy (kwartalnych, półrocznych i rocznych), oraz danych do sprawozdania z wykonania budżetu Gminy, prowadzenie dokumentacji związanej z ustaleniem wymiaru podatku rolnego i leśnego oraz kontrola w tym zakresie, przygotowanie decyzji o umorzeniu, rozłożeniu na raty lub odroczeniu terminu płatności podatków: od nieruchomości rolnego i leśnego, sporządzanie informacji do sprawozdania z wykonania budżetu Gminy, przygotowanie materiału dowodowego w sprawach odwoławczych do Samorządowego Kolegium Odwolawczego, przygotowywanie materiałów dotyczących podatków od spadków darowizn, karty podatkowej, podatku od czynności cywilnoprawnych celem wyrażenia opinni przez Prezydenta.
StPr/25/0667
data rozpoczęcia pracy od 01.11.2025
wynagrodzenie od od 5 040 do 8 700 PLN

- przyjmowanie korespondencji, - segregacja pism, szycie akt, - obsługa urządzeń biurowych, - przyjmowanie petentów, - sporządzanie projektów pism, wysyłka korespondencji;
StPr/25/0642
data rozpoczęcia pracy od 01.08.2025
wynagrodzenie od 2 755,10 PLN

dostawa materiałów budowlanych do klienta
StPr/25/0634
data rozpoczęcia pracy od 01.08.2025
wynagrodzenie od od 6 000 PLN

- bieżąca obsługa klientów Punktu Informacyjnego Starostwa Powiatowego, m.in.: udzielanie informacji, odbieranie telefonów, rozdzielanie korespondencji, przyjmowanie i otwieranie przesyłek, praca w systemie SIDAS elektroniczny obieg dokumentów, - obsługa korespondencji wychodzącej urzędu;
StPr/25/0632
data rozpoczęcia pracy od 21.07.2025
wynagrodzenie od 2 755,10 PLN

- zapoznanie się z realizacją zadań działu rehabilitacji społecznej osób niepełnosprawnych, - obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej, - obsługa interesantów, - udzielanie informacji, - przyjmowanie wniosków, wprowadzanie wniosków do rejestrów oraz systemu obsługi wsparcia, - archiwizowanie dokumentacji działu, - wykonywanie innych prac biurowych z zakresu zadań PCPR zleconych przez Dyrektora jednostki.
StPr/25/0614
data rozpoczęcia pracy od 21.07.2025
wynagrodzenie od 2 755,10 PLN