Wykonywanie czynności procesu inwestycyjnego z zakresu inwestycji kubaturowych i infrastrukturalnych pozyskiwanie stosownych decyzji administracyjnych, pozyskiwanie oraz przygotowywanie terenu pod inwestycje, przygotowywanie dokumentacji projektowych, przeprowadzanie postępowań z zakresu zamówień publicznych w celu wyłonienia wykonawców, nadzór nad realizacją inwestycji: przekazanie placu budowy, bieżący nadzór nad realizacją, rozliczanie finansowe, przeprowadzanie odbiorów, uzyskiwanie pozwoleń na użytkowanie, eksploatacja inwestycji - odbiory gwarancyjne, udział w przeglądach gwarancyjnych i pogwarancyjnych inwestycji, prowadzenie remontów i rozbiórek budynków będących w zasobach Gminy Miejskiej, udział w komisji przejmującej mienie komunalne, prowadzenie zadań określonych odrębnymi przepisami wewnętrznymi z zakresu ewidencji środków trwałych w odniesieniu do prowadzonych inwestycji, przygotowywanie dokumentów OT i PT w ramach międzywydziałowych konsultacji, przygotowywanie propozycji do planów budżetowych, współpraca z Wydziałem Inicjatyw Gospodarczych przy sporządzaniu wniosków o dofinansowanie inwestycji i przy rozliczaniu inwestycji, obsługa systemu Ratusz w zakresie programów: RISS, SIDAS, GRU, EWID, przygotowywanie korespondencji należącej do zakresu działań Wydziału.
StPr/25/1083
data rozpoczęcia pracy od 01.01.2026
wynagrodzenie od od 5 655 do 8 050 PLN