Zamknij

Komunikacja w pracy Beautiful Company z Wrocławia

10:48, 08.02.2021 | materiały partnera

Za każdym biznesowym sukcesem stoją ludzie. To ich praca prowadzi przedsiębiorstwo na wyżyny. Na pełnię wygranej składają się nie tylko pracowitość, wiedza i doświadczenie, ale i umiejętność sprawnego komunikowania się w przedsiębiorstwie. Jak prezentować informacje, by zostać dobrze zrozumianym?

Beautiful Company sp. z o.o. sp.k. stawia na komunikację opartą na informacjach zwrotnych. To właśnie ten model ułatwia całemu zespołowi zapoznanie się z omawianą sytuacją, ale również odnalezienie dla niej pozytywnych rozwiązań. W ten sposób tworzone są modele, które na stałe można wprowadzić do pracy. Dzięki nim, grupa pracuje efektywniej i o wiele szybciej.

Informacje zwrotne przydatne są na każdym etapie prowadzenia danego projektu. Pozwalają na unaocznienie całego spektrum wiedzy na jego temat. Pracownicy mają tutaj pełną świadomość nie tylko celu, ale i drogi, która prowadzi ich do zwycięstwa. Nie muszą w międzyczasie kluczyć, szukać i zastanawiać się dokąd pójdą. W tym systemie – wszystko jest jasne.

Prawidłowy przekaz feedbacku zawsze odnosi się do konkretnej sytuacji lub zdarzenia, czasem projektu właśnie. Przedstawiamy zebranym wszystkie kroki, jakie zostały wykonane – te dobre oraz te, które nie przyniosły nam korzyści. Następnie, prezentujący proponuje swoje propozycje przeprowadzania sytuacji, w której scenariusz kończy się bardziej pozytywnymi efektami.

W niektórych modelach przekazywania informacji zwrotnych w krok ostatni angażuje się cały zespół. Wspólne opracowywanie strategii zmian przynosi korzyść wszystkim. Burza kilku mózgów stymuluje do odnajdywania jeszcze lepszych rozwiązań niż zrobiłaby to jednostka. Kumulacja doświadczeń wpływa nie tylko na poprawę modelu funkcjonowania, ale również na zaangażowanie pracowników w problem. Czują wówczas, że są ważną częścią firmy.

Budowane w ten sposób zaangażowanie to motor, który będzie ich zachęcał do wykonywania obowiązków. Podnosi ich poczucie bezpieczeństwa i sprawia, iż wiedzą, że ich działania mają realne przełożenie na funkcjonowanie przedsiębiorstwa. Ta sprawczość ugruntowuje ich pozycję w firmie oraz daje poczucie celu, a nawet bezpieczeństwa. Takie motywatory są nie do przecenienia

Komunikacji w zespole cały czas powinniśmy się uczyć. Nie bez powodu organizowane są liczne szkolenia z tego zakresu. Samodzielne poszerzanie wiedzy dotyczącej kompetencji miękkich również jest istotne, dlatego polecamy zapoznanie się z tematem zarządzania swoim czasem przy pacy zdalnej, który znajduje się >TUTAJ<

(materiały partnera)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
REKLAMA
0%